כתבו עלינו The Marker

אלו מביניכם בעלי העסקים, אנשי המכירות והשיווק, מכירים את התופעה היטב:

משקיעים בפרסום באינטרנט, בניית אתרים, באנרים, קידום אתרים, עבודה ברשתות חברתיות, עיתונים, פרינט, פליירים, שלטי חוצות כתבות ומה לא.לקוח מרוצה – זה שווה הכל

ואז, לאחר השקעה כה רבה מתגלה האמת…שכל זה שווה מעט מאד ביחס למחיר, המציאות מתחוורת אל מול מילה טובה שכנראה שווה את כל ההשקעה.

לקוח מרוצה אחד, בשם חיים קדמן, החליט שהוא מרים את הכפפה ורושם פוסט על השירות הטוב שהוא קיבל בגלריה, במחווה מיוחדת זו, רואים שאין שמץ של שיווקיות למען פרסום. האמת המשתקפת מעיניו שלו עושה את העבודה ופשוט מציגה את האמת אל מול הגולשים. אין ספק שהמחמאה הזו שווה ציון גם אצלנו ועל כך המון תודה לחיים.

מתוך קפה דה מארקר

מתוך קפה דה מארקר

חיים הוא אמן מוכשר העוסק בעיקר ברישומים וציורים, ניכר היה שהוא לא היה מרוצה מהשירות אותו קיבל במקומות אחרים. בפוסט הוא מתאר את הניסיונות שלו למצוא ממסגר שיעריך את היצירות שלו כפי שהוא עצמו מעריך אותן ע"מ שיקבלו את תשומת הלב להן הם ראויות.מתוך הבלוג של חיים קדמן היגיון צרוף

אם תרצו אתם מוזמנים להיכנס לבלוג שלו ולעיין בפוסט המלא, חיים מסכם בפוסט שלו:

למרות שעשיתי עבודות מסגור בעצמי ברמה מתקבלת על הדעת (על דעתי כמובן), אין להשוותה לעבודה המעולה שזכיתי לקבל בגלריה אנגל בפתח תקווה.

רפי אנגל (צלם: חיים קדמן)

לקריאה מלאה בבלוג של חיים קדמן היכנסו לכאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *